مادر دوستت دارم

دیشب شبکه پرشین کارتون رو برای امین گذاشته بودم خیلی دوست داره و این روزها همیشه تلویزیون ما رو همین کاناله میان برنامه به مناسبت روز مادر یه متنی رو پخش میکنه و اخرش میگه مادر دوستت دارم چون این چند روز زیاد گذاشته بود امین هم حفظ شده بود و یهویی و بدون مقدمه به من گفت " مادر دوستت دارم "

خوگل مامان

دامنه لغات موش موش مامان در 2 سال و 7 ماهگی :


مسواک :مسکا


حموم : خموم


هواپیما :خپیما (کلا به ه میگه خ)


فوتبال :خوبال 


خوشگل :خوگل



***

یک عادتی هم تازگیها پیدا کرده با یه نفر که انگار پشت سرش وایساده حرف میزنه آدم فکر می کنه با جن ها حرف می زنه


عزیز بزی

دیشب برای تنبیه امین اقا بهش گفتم اگه یه بار دیگه حرف بد بزنی امپول میخرم بهت میزنم (تازگی 


یه کلمه بد یاد گرفته  که به هیچ روشی هم از یادش نمیره و ساعتی یه بار هم تکرار می کنه) 


یه خورده ناراحت شد و رفت تو فکر و فقط گفت مامان امپول نخر .... شب که میخواست بخوابه بزیشو تو بغلش گفته بود بهش گفتم عزیز کی هستی ؟همیشه می گفت عزیز مامان یا خوشگل مامان ولی اینبار گفت :عزیز بزی اخه تو امپول می خری!!!!!!!!!