باید و نباید


پسر گلم یه عادتی داره که هر رفتاری باهاش در پیش می گیری  عین همونو دو روز بعد به خودت تحویل میده ....چند باری بهش گفتم پسر که نباید مامانشو مثلا بد صدا کنه ....حالا دیروز بعد از اینکه چند بار ازم خواست یه کاری براش انجام بدم و من چون تو آشپزخونه بودم  نتونستم ....اومده میگه مامان ببین باید به حرف پسرت گوش کنی !!1

پسر حواس جمع

 

 

اقا امین از مهد کودک فراریه و یه چند وقت که بردمش خیلی اذیت می شد و الان خونه یه خانمی میره که یه دختر همسن خودش داره به اسم کوثر . 

 

چند باری که مامان کوثر اینا خونه نبودن اجبارا بردمش مهد اما الان چند ماهه که دیگه مهد نرفته تا دیروز که موقع برگشتن از خونه کوثر اینا مامانشو رسوندم خونه مامان جونش و امین این یادش مونده بود که کوثر اینا خونه نیستن امروز صبح همینکه گذاشتمش تو ماشین چشماشو باز کرد و گفت منو کجا میبری؟  

گفتم خونه کوثر اینا  

گفت کوثر اینا خونه مامان جون توران هستن من مهد کودک نمیرم