مادر دوستت دارم

دیشب شبکه پرشین کارتون رو برای امین گذاشته بودم خیلی دوست داره و این روزها همیشه تلویزیون ما رو همین کاناله میان برنامه به مناسبت روز مادر یه متنی رو پخش میکنه و اخرش میگه مادر دوستت دارم چون این چند روز زیاد گذاشته بود امین هم حفظ شده بود و یهویی و بدون مقدمه به من گفت " مادر دوستت دارم "

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ

جوووووووووووجه .می گرفتی می خوردیش خیلی باید صحنه باحالی بوده باشه

مریم چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

آفرین طوبی !! خوبه خوشحال شدم .راستی از مژده هم بگو عکس نداری ازش ؟از بچه هاش؟از خودتون و پسرت هم بذار
نی نی ما هم آخر تیر یا اول مرداد میاد دکتر از 27تیر تا 5و 6مرداد رو گفته

لیلی همیشه با حال بوده عوض بشو هم نیست

لیلی شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ق.ظ

به...چه حالی داره شنیدن دوستت دارم از زبون نی نیا
ایشالا همیشه سالم و تندرست باشه

باورم نمیشه این نظر لیلی باشه مطمینی خودتی؟؟!!!

مریم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

نه بابا لیلی نیست .اونو این همه احساس راجع به نی نی.؟
وقتی خونه ما زنگ میزنه باید ببینی چطور با آرتا حرف میزنه؟
به محض اینکه گوشی رو بر میداره میگه سلام آرتا مامانت خونه است؟
آرتا میگه آره
بعد دیگه حتی توضیح نمیده که گوشی رو بده به مامانت منتظر میمونه که آرتا اینکارو بکنه خیلیییییی با حاله مثل اینکه داره با منشی صحبت می کنه



الان نظر داده چند تا یکیشو هم نمی تونم تایید کنم

رنجبر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

خیلی نامردین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خوب باید چی بگم؟!!به خدا نمیدونم !!!بمیرید!!!!!!

رنجبر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

مثلا کدومشا نمیتونی تایید کنی!!!مریم که غریبه نیست!!!!!!!!!!

مریم سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام فرزانه جونم کجایی؟چرا خبری ازت نیست؟

مهناز چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ق.ظ http://bitagolebihamta.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد