عزیز بزی

دیشب برای تنبیه امین اقا بهش گفتم اگه یه بار دیگه حرف بد بزنی امپول میخرم بهت میزنم (تازگی 


یه کلمه بد یاد گرفته  که به هیچ روشی هم از یادش نمیره و ساعتی یه بار هم تکرار می کنه) 


یه خورده ناراحت شد و رفت تو فکر و فقط گفت مامان امپول نخر .... شب که میخواست بخوابه بزیشو تو بغلش گفته بود بهش گفتم عزیز کی هستی ؟همیشه می گفت عزیز مامان یا خوشگل مامان ولی اینبار گفت :عزیز بزی اخه تو امپول می خری!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ

ایییییییییییییییییییییییییییی جانم عزیز بزی

مریم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ق.ظ

یه جورایی دلم شکست.خیلی معصومن .خیلی کوچولو هستن چقدر ترسیده

خودم هم اصلا دلم نمیخواد بترسونمش ولی هیچ طوری از ذهنش نمیره و دم به دقیقه هم تکرارش می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد