بازی اینترنتی

چند وقت پیش یه بازی اینترنتی دیدم با عنوان  فیلمهایی که از دیدنشون لذت بردید و اینکه کجا دیدیدشون حالا بعد از چند وقت هوس کردم شرکت کنم :

1- نوامبر شیرین با بازی کیانو ریوز و دختره که اسمش یادم رفته خیلی خیلی زیبا بود تو خونه تنها و از طریق دی وی دی دیدم شوشو از یه کلوپ زیر زمینی خریده بود(شوشو جان معمولا عادت به فیلم دیدن نداره )


2- عروس اتش تو سینما دیدم با دوستم زلیخا رفته بودیم سینما افریقا فکر می کنم و خیلی بهمون چسبید


3- نان عشق موتور هزار بازم سینما با مامانم اینا فکر می کنم رفتیم و خیلی خندیدیم


4- صورتی از کلوپ گرفتیم و تو خونه با داداشم اینا دیدیم و شعراش خیلی قشنگ بود


5-دیگران سینما فردوسی دیدیم و از طرف دانشگاه رفتیم به خاطر جریانات بعدش و اینکه همدیگرو خیلی ترسوندیم به یاد موندنی شد


از مریم ،بهار ،مامان ساینا و مامان پارسا , اقای سبو دعوت می کنم که شرکت کنند

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

دوستم نمیدونم منظورت از بهار منم یا کس دیگه ولی به هر حال من بازی می کنم
۱- فیلم مارمولک... سینما فلسطین و با مامانم رفتم این فیلم رو.
۲-لیلا... زمان دانشجویی ۳ بار رفتم سینما فلسطین ولی ۱ بار موفق شدم تا آخر ببینم چون سینما دم دانشگاهم بود دو بار تو وقت اضافی رفتم سینما ولی وسطش مجبور شدم برم که به کلاسم برسم... خل بودم نه؟
۳- خاطرات بریجیت جونز ۱ و ۲. فیلمش و کادو گرفتم و خودم تنهایی دیدمش خیلی دوستش دارم
۴- انگشتر خانوادگی استون... این فیلمم خودم دی وی دیشو گرفتم و تنهایی دیدمش... دوستش داشتم زیاد.
۵- غرور و تعصب... هم سریال قدیمیشو دیدم و هم فیلم جدیدش رو حتی هنوزم که هنوزه هر وقت دلم هواش رو بکنه بازم میرم سراغش

سبو دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://chashmnegaran.blogfa.com/

اول اینکه . اگر قراره بگم با کی رفتم سینما عمرا در این بازی شرکت کنم و سرم را برباد بدهم . همه که مثل شما پاستوریزه که نیستند. اگر حرفی از سینما بیاریم این رفیقت بلافاصله می پرسد با کی رفته بودی.!!!!!!
دوما اینکه من فیلم ( اثرهای کلاسیک سینما )زیاد می دیدم ولی زیاد مهم نیست با کی دیدم انقدر غرق فیلم میشم که یادم نمی اید با کی دیدم . اگر بنویسم مثنوی هفتاد من می شود.

سبو دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://chashmnegaran.blogfa.com/

راستی محل کار دادشت خیلی زیبا است بهتر از این زندان اداره است که روزی ۱۰ ساعت باید خودتو توش حبس کنی
طبیعت به سختی اش می ارزه
۲- بگو ببینم معدن را کی خریده ای پول دار ای سرمایه دار بیغم !!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد