عروسی

پنج شنبه عروسی دعوتیم و من هنوز هیچ کار نکردم لباس نی نی، لباس شوشو(برای خرید لباس شوشو من حتما باید باشم)، ارایشگاه، کادو عروسی و کلی خریدهای دیگه نمی دونم برای این کارا من همیشه دقیقه نودم ....

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

عین خودمی عزیزم.انشالله که به کارات برسی.شانس آوردی نی نی ات مثل من پسر و گرنه یه دنگ و فنگ حسابی راجع اون داشتی برای عروسیها.
خوش بگذره و سال نو هم مبارک شما و خانواده محترم باشه .مارو سر هفت سین دعا کنین.

لیلی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

عروسی نرو به زحمت نیوفتی.چرا عکس نی نی ات را نمیزاری

سبو سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

در جواب سوال فنی تان البته که می شود اگر شما دسترسی دارید می توانید به مالتی پوینت ها هم دسترسی بدهید فقط می ماند مساله پهنای باند که می خواهید به هر کدام چقدر پهنای باند بدهید.
۱- ماهی را از آب نه ببخشید زن را هر وقت بگیری از اب وخاک و هوا بگیری تازه است پیشنهاد بدی که نیست خیلی خیلی هم خوب است اگر آشنای یا همکاری دارید معرفی بکنید بقول آرتا ما تا ده تا جا داریم (آرتا به شوخی به من می گوید ده تا زن بگیر مامانش می گوید هزینه شان از کجا بیاریم ارتا می گوید فرض کن ده تا مهمان داریم البته این دیالوگ ادامه دارد
۲-اتفاقا بچه های فنی بیشتر جامعه شناسی و سیاست حالیشونه تا علومه انسانی ها دلیل اش هم اینه که ذهنی تحلیلی دارند و همچنین از روی عشق کتابهای جامعه شناسی و مردم شناسی و ادبیات و غیره را می خوانند نه برای نمره . درضمن کتابها را خودشان انتخاب می کنند نه حکومت . البته دختری که علوم انسانی خونده برای تفریح خوبه نه برای زندگی. البته نمی خواهم توهین کنم ولی هیچی حالشون نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد