اسکار۲

در نظرات پست قبلی که در باره اسکار و سالی تاک بود


آقای سبو نوشته:

؛؛اولا لینک این خانم های بدحجاب را می زاری تو وبلاگت که چی   می خواهی ما را منحرف کنی

لباساشون خیلی هم خوشگل بود البته یکمی اضافی پوشیده بودند اگر کمتر لباس می پوشیدند بهترتر بود.
دوم من حاضر نیستم که همچین لباس های را نپوشم یعنی چی از چه نظر
شما که نفر یک میلیارد واندی هستی اصلا نمی تونی این لباس ها  را بپوشی  .
سوم اینکه اگر این لباس ها بپوشی میری جهنم!!! پس بچسپ به مانتو  وشکر کن که مجبورات  نمی کنن که  برقع بپوشی؛؛


اولا از شما بعیده آقای سبو دوما برای مردان خوب بود همه کت شلوار پوشیده بودن و هیچ آقایی بدش نمیاد کت مارک دار بپوشه اونم چه مارکایی که ما در خواب هم نمیبینیم اما از مریم بپرسید اگه راضی شد لباس مدونا رو بپوشه یا اوپرا یا موهاشو ژولی پولی کنه بره جلوی دوربین(البته با شناخت قبلی می گم الان شاید ذائقش عوض شده باشه)


و در مورد شادی که در جامعه وجود نداره و ما فقط باید حسرت شادی بقیه رو بخوریم

لیلی در مورد برنامه سالی تاک نوشته :


؛؛نه بابا!!از تنگ نظری گذشته به قول محمد اینا باید برن!! فایده نداره!! ایشاا.....؛؛


که اونم باید بگم از شما بعیده لیلی جان !!!!آقا محمود پس کجاست که شما این فرمایشات رو می فرمایید!!!!





نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ

معنی و ربط حرف لیلی رو نفهمیدم
ولی واقعن منم نفهمیدم که مشکل لباسها چی بود.خوب بودن که.تازه من دارم با ذائقه قبلیم میگم.دقیقن اشکالشون چی بود؟

سبو یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

۱-چی از من بعیده ؟ من که نفهمیدم
۲- نوع لباس پوشیدن مریم به خودش ربط داره من چکاره ام من اصلا این نظریه را که مردان باید سگهای نگهبان زنهایشان باشند قبول ندارم اگر چیزی برای محافظت وجود دارد هر کس خودش بهتر می دونی چطوری مراقبش باشه
۳-همون اول نظر لیلی را دیدم محمد راست گفته ولی شنیدن این نظر از لیلی بعید بود . برای این که فکر کردم شاید بهش بر بخوره و سوء تعبیر کنه چیزی در موردش نگفتم.
۴- اصلا شما هم برو کت و... بپوش
۵- فکر نکنم به طنز بودن نظر من دقت نکردی
۶-زنها به لباسهای هنر پیشه ها توجه می کنند مرد ها به چیزهای دیگرشان. اگر چیز دیگه بهت گفته قطعا دروغ به عرض رساندند.اصولا مردها دروغ گو هستند مگر خلافش ثابت شود البته استثنا ها همیشه وجود داشته اند از جمله من!! البته چون کم حرف می زنند پس زیاد دروغ می گویند
۱۵۲۳- در مقابل زنها خیلی خیلی خیلی خوبند و کمتر دروغ گو هستند ولی چون زیاد حرف می زنند پس خیلی خیلی بیشتر از مردها دروغ می گویند . از اونجایی که واحد سنجش دروغ ریشتر است و ریشتر لگاریتمی است بنابراین تغیر یک واحد برابر ۱۰ برابر دروغ گفتن است.
۲۰۰۰۳۴- اصولا نحوه لباس پوشیدن زنها محل مناقشه مردها در هیچ دوره تاریخی نبوده است اما نحوه لباس نپوشیدن شان چرا
۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰۱- شوخی کردیم اصولا ما منحرف نمی شویم بنابراین هر چه از این عکس ها داری لینک بده به وبلاگت.
۰- سال نو مبارک به همسر سلام برسون و کوچولو را ببوس
سال خوبی داشته باشی

لیلی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

نامرد تو رو خدا نظر منا نزار ابروم رفت!!!!بمیری.

لیلی چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

اخه من هر چی نوشتم باید تپ بزاری همه (3,مریم ,سبو,لیلی) ببینن!!!!!بزاردستم بهت برسه!!!!شده یه روز میام بندر و برمیگردم!!راستی عید کجا میری؟بندری یا نه؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد