فیس بوک


چندین سال پیش که دانشجو بودم یه دوره ای تب چت گرفته بودم و شب تا صبح چت می کردم و درد چشم راستم از همون موقع شروع شد سال آخر کارشناسی تو خوابگاه مرض بازی minesweeper گرفته بودیم تا جایی که شب ور ورز چشم من اشک میومد اما تا رکورد نمی شکستم ول کن نبودم


سر کار که رفتم درد چشم کم شد تا سری هری پاتر اومد به بازار و اولین روزهای انتشار فایل پی دی اف رو دانلود کرده و سر کار شروع به خواندن می نمودیم که باز درد چشمم شروع شد تا بالاخره خانم رولینگ نجاتمون داد و کتابشو تموم کرد یه سه چهار سالی بود که کاری به کامپیوتر نداشتم تا این   ای دی فیس بوک رو بر اساس پیشنهاد لیلی (رفیق بد زغال خوب)باز کرده و دوباره همون درد چشم عود کرده


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://asalbalam.persianblog.ir/

سلام
فیس بوک عضوم ولی ف ی ل ت ر ش ک ن ندارم اخیرا هم فری گیت دیگه کار نمی کنه برام بفرست اگه داری

بهاره یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

چرا نمیری پیش چشم پزشک؟ شاید نیاز به عینک داری؟ هان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد