baby anishtain


یه سری سی دی برای نی نی اینترنتی خریدم امیدوارم به انیشتین شدنش کمک کنه


نظرات 2 + ارسال نظر
سبو شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

کامنت مربوطه به پرستار پسرتونه
فکر کنم دلیلش من بدونم فکر کنم غیرتی شده
اولش فکر کرده پرستار مال خودشه بعداش که خواستگار اومده خوب حالش گرفته اس
بهش بگو تا چهار تا جا داری تازه این اولشه در ضمن بگو همه دخترا (نه زنها) همه شون مثل همند بی وفا و بی وفا بهشون دل نبند

شهرام یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.anemeyshen.blogfa.com

سلام از اینکه به وبلاگ من سر زدی و نظر دادی ممنونم

من اهل کرج هستم اما مدتی هست بندرلنگه هستم

مثل اینکه شما هم بندرکنگ هستید....

برات عکس هایی از شمال و شهرهای دیگر ایران گذاشتم

بازم به من سربزن خوشحال میشم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد