گاز گرفتگی


سلام سال نو به همه خواننده های خوب وبلاگم مبارک


ما از سال جدید اومدیم خونه جدید و من یه پرستار پیدا کردم که منو میبرن خونشون اسمش الهامه و یه دختر گوگولی هست .دیروز که من خونشون بودم بچه دوست الهام لپ منو گاز گرفت و مثل یه مهر استاندارد تا امروز رو صورتم بود مامانی و بابایی و مامان بزرگم دلشون برام سوخت و کلی گریه کردن و قرار شد دیگه من نرم خونشون و الهام بیاد .


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ http://asalbalam.persianblog.ir/

کوچولووووووووو چقدر ناز شدی .کی میای خونه ما .من قول میدم یواشه یواش گازت بگیرم آخه خیلی نازی
----------------------
چه عجب آپ شد این وبلاگ به مامان بگو تند تند آپ کنه و عکساتو برامون بزاره باشه؟

لیلی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام مادر کافی نت . خیلی بامزه اس از طرف من گازش بگیر ! این وبلاگ بیا تا برویم را هر وقت میرم فحشت میدم ! آدم الکی خوش باشه بهتره تا این وبلاگا ببینه!

سبو سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

من هم موافق گاز گرفتن ام خوب می خواستی خوشگل نشی تا گازت نگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد